Të ndjekësh ëndrrën kur humbet shpresën

Të rinjtë shqiptarë preferojnë të largohen nga vendi, në mënyrë që ëndrrat e tyre të realizohen. Aplikimet për lotarinë amerikanë trokitën sërish dyert e të rinjve duke i bërë ata fitues të saj ose “humbës”.

LOTERIA2017

Largimi për të rinjtë përkthehet në një jetë më të një mundësi më shumë për punë. E pse jo? S’do ishte keq të nisnin jetën nga e para.

“Për një jetesë më të mirë, çdo vit njoh njerëz që aplikojnë. Do doja t’i jepja fëmijës tim një të ardhme më të mirë, besoj se pjesa më e madhe e popullsisë duan të largohen nga Shqipëria. Kjo ndodh sepse shkollohen dhe nuk gjejnë një punë, ose gjejnë një punë të rëndomtë dhe e shohin si të vetmen zgjidhje.” thotë A.M. fituesja e llotarisë amerikane

 

Leave a Reply

