Mënyra e duhur për të bërë vrap dhe ecje

Ecja dhe vrapimi janë dy lloje aktivitetesh fizike që ndihmojnë shumë në përmirësimin e shëndetit të përgjithshëm por mbi të gjitha mënyrën e duhur për të rënë në peshë.

Vrapi është një nga aktivitetet më të preferuara të njerëzve kur bëhet fjala për rënien në peshë. Ai ndihmon në funksionimin e duhur të zemrës, rrit qëndrushmërinë dhe sistemin imunitar.

Si te besh vrap dhe ecje

Por përveç këtyre përfitimeve, njerëzit që duan të bien në peshë duhet të kenë parasysh edhe efektet që ju sjell vrapi, sidomos kur janë mbipeshë.

Së pari nëse jeni mbipeshë nuk duhet ta filloni aktivitetin tuaj direkt me vrapim sepse do t’ju kontraktojë muskujt dhe do t’ju japë dhimbje në nyje dhe muskuj.Gjithashtu mund t’ju rrise nivelin e sekretimit të kortizolit dhe për pasojë do t’ju jape humbje përqëndrimi.

Ecja është një tjetër formë e aktivitetit fizik sepse ashtu si vrapi ajo vë në lëvizje të gjithë muskujt e trupit, por me një intensitet më të ulët.Ecja përveç djegies së kalorive ju mundëson dhe relaksim, ndryshe nga vrapi.

Për njerëzit që janë mbipeshë duhet të vazhdojnë aktivitetin e tyre si fillim me ecje, gjysmë ore në ditë dhe gradualisht të fillojnë vrapin.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s